
primalblend.ro
noiembrie 1, 2022
primalblend.ro
noiembrie 1, 2022Restart Hair Clinic
Clinică de transplant de păr din Cluj-Napoca.
www.restarthairclinic.ro (offline)

Detalii
proiect
Acest proiect a făcut parte dintr-un proiect mai mare de rebranding pentru Clinica de Transplant de Păr din Cluj-Napoca. Partrea de web-design s-a axat pe a facilita generarea de lead-uri (clienți noi) și pe o prezentare sumară a serviciilor și prețurilor clinicii. Acest proiect nu mai este online.
Tip website
Servicii și Funcții

Paleta de culori
Am ales o nuanță de verde smarald, fiind o variatia a nuanței de verde asociată adesea cu industria medicală, dar cu mai multă saturație pentru a transmite ideea de modern.
Am mai folosit note de gri pentru gradiente și culorile specifice aplicației Facebook Messenger, la cererea clientului.

Fonturi
Am folosit un singur font, SF Pro Display, pentru întregul site. Pentru a ierarhiza elementele ne-am folosit de variații în grosimea textului, culori și un efect de underline.

Logo Design
Fiind în primul rând un proiect de rebranding, am realizat si un nou logo. Clientul a dorit un design cat mai simplu și minimalist, dar în același timp modern și care să fie ușor de recunoscut.
Am optat pentru un text simplu, folosind fontul menționat anterior, și pentru a-l face să iasă în evidență am folosit un gradient și saturație crescută.

Despre Website
Deoarece scopul principal al site-ului a fost de a crește numărul persoanelor care contactau clinica (generare de lead-uri noi), am ales o soluție de tip one-page, cu toată informația pe o singură pagină.
Pentru prima secțiune, am ales un headline care să răspundă rapid utilizatorilor la întrebările "cine suntem?" și "cu ce ne ocupăm". Pentru grafică, am optat pentru niște elemente grafice gratuite, pe care apoi le-am modificat pentru a fi în concordanță cu conceptul vizual.
Apoi am folosit un trust section, îngust dar puternic ca impact, pentru a evidenția numărul mare de pacienție, experiența și prețurile avantajoase.
Secțiunea 3 este una de tip "Call to Action" în care am ilustrat pas cu pas care sunt pașii pentru a obține o consultație gratuită, urmată de un buton de contact.
Deoarece o imagine face cât 1000 de cuvinte, următoarea secțiune este cea cu rezultatele și review-urile. Aici am retușat și editat imaginile pentru a face lumina și culorile cât mai constante între cele 3 fotografii ale fiecărui pacient.
Secțiunea 5 compară serviciile oferite de Restart Hair Clinic cu serviciile altor clinici din România, arătând numeroasele avantaje pe care aceasta le are în fața competitorilor.
Tabelul de prețuri este următorul element esențial pentru o pagină web de calitate. Am creat 3 pachete de servicii, în funcție de dimensiunea intervenției, cu 3 prețuri ascendente. Ca și în secțiunea precedentă, utilizatorul este ghidat spre butonul de contact, pentru a se programa cât mai ușor la o consultație gratuită.
Pentru un plus de personalitate, am inclus o secțiune de prezentare a echipei, pentru care am realizat o ședință foto pentru fiecare dintre cei 9 membrii ai echipei.
În încheiere, am promovat canalele de social media ale clincii, unde clienții pot afla mai mutle informații și pot rămâne la zi cu ultimele oferte promoționale. Apoi, fiind un proiect într-o arie medicală, am folosit o secțiune FAQ (Întrebări frecvente) complexă, unde detaliem mai multe detalii despre procedurile realizate de clinică. Un ultim Call to Action consolidează pagina și transmite încredere.